De grootste verrassing? Dat ik ineens volop content heb! 

Percy van de Werve

Case info

Studio Inside Out • Percy van de Werve
interieurarchitect
Brilliant Bizz

over dit business & branding traject

Percy: “Ik wilde mijn merk upgraden, en de doelgroep aantrekken die voor het ultieme resultaat gaat. Daarvoor moest mijn boodschap ook helderder worden. Ik heb jarenlange ervaring en weet echt wel wat ik wil zeggen, maar het is lastig om het in de juiste woorden naar buiten te brengen. Ik wil met Studio Inside Out nog zichtbaarder worden met een heel eigen karakter, een eigen identiteit, zodat ik echt vanuit ZIN en trots kan delen.”

Door de vragen, opdrachten en gesprekken komt er steeds meer bewustwording, waardoor Percy dappere keuzes maakt in haar aanbod. Al snel ontstaat een duidelijke structuur. Helderheid in woord en beeld, en precies die ZIN om stralend haar positie in te nemen!

Als interieurarchitect helpt Percy om je droomhuis te realiseren, door een verbouwing of nieuwbouw. Elk huis zou een unieke weerspiegeling moeten zijn van de persoonlijkheid en levensstijl van de bewoners. Ze creëert een uniek thuisgevoel door al je woonwensen te vertalen in een heel persoonlijk interieur, zodat je ontspannen thuiskomt in jouw droomhuis.

Dit logo is de vertaling van haar visie: een perfecte balans tussen strak geometrisch en zwierig ambachtelijk. Het laat zien dat de eigen smaak, behoeften en woonwensen van de klant leidend zijn. Percy’s creatieve oplossingen komen tot uiting in de diverse vormen, kleuren en materialen, zoals het warme hout en de feestelijke gouden confetti. Want zoals Percy zegt: “Verbouwen is een feestje!”

Dit alles in een krachtig volwassen kleurenpalet dat luxe en expertise uitstraalt.

In de woorden van Percy van de Werve | Studio Inside Out

Petra weet je heel verhelderend, met een zalige rust en zelfverzekerdheid door je branding proces te leiden. Alle vragen en input helpen me om nu toch écht voor het ontwerpvak te kiezen en de minder leuke dingen uit te besteden. Ik ben de creator en hiermee ook van de grootste waarde voor mijn klanten. Mijn ideale klant is nu ook veel duidelijker, waardoor ik deze gerichter kan benaderen.

Ik onderneem al jarenlang en ben dus echt geen groentje op marketinggebied. Maar vanaf nu ga ik nog veel duidelijker communiceren wat mij onderscheidt van de rest. Er ontstaat spontaan een actielijst met dingen die ik nu wil gaan aanpakken, zoals blogs, posts op social media etcetera. Super waardevol, ik heb nu een overzicht om er steeds weer bij te pakken als ik nieuwe content wil maken. En: er is nu ook een prachtige eenheid in het beeldmateriaal dat ik naar buiten breng.

Ik heb nu helder wat ik belangrijk vind in mijn werk én in mijn leven. Dat geeft zoveel rust en voldoening.

Jouw droom business klant leven brand wacht op je!

Boek nu je brandingcall en zet de eerste stap naar een merk dat 100% matcht met wie jij bent, wat je doet en waar je voor staat.
Ik kijk ernaar uit je te ontmoeten!